Când nu ai alte idei...o seara prin Centrul Vechi

Nu am găsit nimic interesant pentru copii sâmbătă seara. Să ieşim în vreun mall? Ar fi fost animat, dar aglomerat şi nu aveam chef de asta. Am luat copilul mic şi căţelul (copiii mai mari au refuzat o plimbare fără un obictiv bine stabilit) ne-am urcat în maşină şi am plecat. 
Abia pe drum ne-am hotărât: hai în centru şi de acolo vom vedea.
De fapt nu a fost nimic nemaivăzut, ci pur şi simplu o plimbare frumoasă printre cafenele şi pub-uri luminate, multe păstrând încă decoraţiunile de Halloween, fără trafic în jur, numai figuri relaxate majoritatea tineri veseli cu chef de viaţă şi muzică de stradă ici colo.


Aşadar, când nu ai alte idei, o plimbare prin Centrul Vechi seara nu are cum să te dezamăgească!






Noi l-am colindat şi ziua cu toţi trei copiii când au avut de fotografiat clădiri. Am povestit despre asta aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu