Parcuri din Londra: St James's Park, Regent's Park

St James's Park:

Asezat cat se poate de central, la o aruncatura de bat de Palatul Buckingham, St James's Park este cel mai populat de pasari: nenumarate gaste si rate stau pe lac si pe langa lac, gata sa vina sa se ospateze din ce ai adus si ca in majoritatea parcurilor: veverite care sunt gata sa iti ia alunele din mana (prefera alunele in coaja; am gasit un Tesco mergand de la statia de metrou Westminster catre parc).
Parcul are patru pelicani cu care se mandreste si care sunt hraniti cu peste in fiecare zi la ora 15 (scrie in ghid, noi nu ne-am potrivit cu masa lor) dar i-am vazut de fiecare data stand linistiti pe niste stanci de pe lac, aproape de instrarea dinspre Westminster.








Regent's Park:
L-am strabatut pe drumul catre Zoo care se afla intr-un colt al lui. Parcul ni s-a parut foarte mare. Are zone uriase de iarba perfecta (mai multe clase de copii  isi faceau  ora de sport acolo), zone de flori foarte bogate, un spatiu de joaca pentru copii (singurul pe care l-am intalnit intr-un parc Londonez din centru), Qween's Anne Garder (Inner Circle) care este o zona florala amenajata si ea foarte frumos, inclusiv o gradina uriasa de trandafiri.
Veverite sunt ca peste tot si se apropie cu placere pentru o aluna in coaja.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu