Science Museum si Natural History Museum, Londra

Muzeul de Stiinte a captat atentia Mariei timp de 5 ore si ar mai fi stat, daca nu as fi promovat intens si muzeul alaturat, de istorie a naturii. La urma urmei sunt 6 etaje de explorat. O zi intreaga nu este deajuns daca vrei sa vezi totul.
Noua ni s-au parut grozave zonele despre rachete si sateliti, cinematografele 4D (am vazut un film despre Apollo) si IMAX unde am vazut un documentar grozav despre spatiu (parter) si zona de experimente pentru copii care pare pentru ei un mare loc de joaca (et 3).
In zona Who am I? tot la et 3 copiii au la dispozitie o multime de sisteme interactive cu animatie sau jocuri pentru a se cunoaste mai bine.
Expozitiile de avioane, motoare, masini arata bine - noi am trecut repejor prin ele.




Muzeul de Intorie Naturala are parca ceva mai putine jocuri si zone hands-on, sau parca un pic mai putin atractive pentru copii, dar deloc lipsite de interes. Am trecut cu placere prin zona despre vulcani si cutremure, ecologie, fosile si geologie. 
Expozitiile temporare la care am intrat: mamuti si animale din Epoca de Gheata - ne-a placut, inclusiv cu Lyuba, puiul de mamut fosilizat, cu  o vechime de 42.000 ani care a murit la o  luna si este cel mai bine fosilizat exemplar  din lume (a fost descoperit in Rusia in 2007) - este interzita fotografierea ei, dar ne-am fotografiat cu celelalte reproduceri de animale - pe care copiii sunt incurajati sa le atinga.
Cladirea in care se afla muzul este foarte frumoasa.
Expozitia de fluturi vii - este foarte mica dupa parerea noastra, dar pentru cine nu a mai fost intr- una, sunt destui fluturi frumosi de vazut.
Site-ul muzeului: http://www.nhm.ac.uk/
Ambele muzee se afla langa statia de metrou South Kesington si sunt gratuite cu exceptia filmelor si expozitiilor temporare.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu