Plaja Papalimani

Este o plajă amenajată într-un mic golf din partea de nord a insulei, între Limenas şi Skala Raconi.
Nu apare pe nici o hartă ci pur şi simplu i-am văzut apele verzui din şoseaua principală. Este îngustă dar nisipoasă, apa se adânceşte treptat în mod plăcut, astfel că am putut testa noii ochelari cu tub ahiziţionaţi la prânz. După amiaza o parte din ea se umbreşte.

Cina am luat-o la Taverna Glifoneri câţiva km mai departe (către Skala Raconi) aşezată şi ea într-un mic golf cu plajă şi vegetaţie multă în jur.




Direcţionarea către ea

Taverna Glifoneri - în apropiere

Plaja de la Taverna Glifoneri




Postari mai complete despre Thassos: 

2 comentarii:

  1. Eu am stat la hotel Louloudis, foarte aproape de aceasta taverna, dar nu am vazut plaja Papalimani.:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am văzut. Este într-adevăr aproape de unde stăm noi. Sunt multe plaje în golfuri micuţe pe acolo, cu taverne sau fără, care seamănă oarecum între ele. Papalimani ni s-a părut cu nisip mai fin şi cu intrarea mai blândă în mare, deci mai potrivită pentru copii.

      Ștergere