Salzburg si lacatul iubirii noastre

Astazi am facut o excursie de o zi la Salzburg.
Am urcat la fortareata Hohensalzburg (funicularul poate fi de mare ajutor). Am gasit acolo un mic muzeu al marionetelor si cateva exponate interesante chiar si pentru copii. 






Desi prajiturile nu sunt asa bune pe cat de grozav arata, merita o oprire la Cafe Sacher. Atmosfera cafenelei este deosebita. Se poate si manca acolo - snitelul este excelent, la fel si rasolul traditional de vita cu legume fierte si spanac.
Din cele 6 prajituri pe care le-am gustat, ne-au placut numai cremsnitul si placinta cu mere. Dar ni suntem pretentiosi la dulciuri....



Ca sa ajungi din centrul vechi la Cafe Sacher, sau invers, cum am mers noi, treci podul pietonal impodobit cu lacatele iubirii. Copiii au avut ideea sa punem si noi unul.



Centrul vechi este superb, iar parcarea o gasiti aproape, chiar in munte.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu