Zell am See

Cat se poate de cochet, Zell am See este un orasel asezat la poalele domeniului schiabil Schmitten, aproape de Kaprun si ghetarul Kitzsteinhorn.
In zona centrala a orasului, de-a lungul lacului, se intinde o faleza. Am gasit acolo un loc de joaca pentru copii, iar pe lac o multime de rate, lisite si lebede, gata sa alerge dupa orice bucatica de paine.
Lebedele nu stau mereu impreuna si nici in acelasi loc. A fost insa o dimineata in care le-am zarit din deal, de la fereastra pensiunii si ne-am dus sa le hranim si sa le fotografiem.









Ce-am facut si ce-am vazut noi iarna avand ca punct de plecare Zell am See:

Am schiat pe Schmitten - preferata noastra
Ghetarul Kitzsteinhorn si ne-am pozat in Top of Salzburg la 3029m.
Am schiat in Hinterglemm, langa Saalbach
Am vazut Cascada Krimml, cea mai inalta din Europa si a 5-a in lume (380m din mai multe trepte).

site turistic oficial: http://www.zellamsee-kaprun.com/en

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu