Sevilia

Este cu siguranță unul din cele mai fermecătoare orase pe care le-am vizitat și în care abia așteptăm să ne reîntoarcem.

Cea mai bună masă am luat-o la Freiduria Puerta de la Carne (după cum apare la Maps) în care puteți cumpăra la kg creveți, calamar sau cod prăjit. Le-am primit în cornete de hârtie pe care le-am desfăcut pe masă afară. Le-am mâncat cu salată de roșii și le-am stins cu sangria delicioasă, noi adulții, și fresh de portocale, copiii. Am revenit aici aproape zilnic :)

Cea mai bună gelaterie: Bolas Helodos Artesanos - a urcat pe primul loc în topul gelateriilor pe care le-am încercat în Europa. Înghețata de iaurt, cu brânză de capră, amestecul de scorțișoară cu portocale și nu mai știu ce sunt senzaționale!

masa noastra la Freiduria Puerta de la Carne

Spectacol la Casa del Flamenco
 Săptămâna mare este sărbătorită în Sevilia prin ceremonii religioase -mii de oameni, dintre care o mulțime de tineri și copii, mărșăluiesc încet pe străzi, cu fața acoperită, în liniște, în ritmul tobelor sau chiar a fanfarei. Procesiunile au loc zilnic; nu prea aveți cum să le ratați.
Santa Semana in Sevilia

 Plaza de Espana - este un loc placut pentru plimbare, un pic în afara centrului vechi, numărul 1 în topul TripAdvisor, ceva mai jos în topul nostru.



Copacii specifici orașului - portocalii. În aprilie unii erau înfloriți, unii cu portocale, alții cu flori și portocale.
 Catedrala din Sevilia este spectaculoasă. La fel și clopotele din turn, când încep să sune.






Plaza Mayor are o structură inedită în care urci, de unde se poți admira orașul.




Real Alcazar - palatul regal din Sevillia, folosit încă de familia regală, arată grozav.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu