Rezervatia Naturala Plitvice - cu copiii

Parcul are doua intrari: 1 si 2. Un tur complet al parcului dureaza 6 ore pe un traseu circular care nu poate fi scurtat daca obosesti. La pensiune ne-au spus ca in weekend si daca vremea este buna, traseul poate dura pana la 12 ore din cauza cozilor la trenulet sau vaporase. "Norocul" nostru: vreme inchisa si ploioasa dimineata, astfel ca am parcurs parcul in 6 ore, incepand cu ora 8.

Cea mai frumoasa parte a parcului se afla in apropierea intrarii nr 1. Acolo se afla casada pe care o vedeti in brosurile despre Plitvice, iar malul este inalt oferind o vedere panoramica deasupra lacurilor si cascadelor din acesta zona (a lacurilor de jos). Daca aveti timp putin la dispozitie intrati pe acolo, coborati malul spre cascada mare si pe acelasi drum inapoi. 

Noi am plecat pe o vreme cam ploiasa si rece si ne-am gandit sa ne ducem intai la masina-trenulet (de la intrarea nr 2) cu care am urcat pana la lacurile de sus. Am coborat pe langa ele, am parcurs drumul cu vaporasul (atentie! nu poate fi luat decat intr-o directie) am mancat la debarcaderul P3 (gratare si pui la rotisor foarte bune la  pret rezonabil dupa parera noastra) si am vrut sa ne intoarcem la masina pe cel mai scurt drum, adica inapoi cu vaporasul, ceea ce nu s-a mai putut :-( 
A trebuit astfel sa ocolim tot parcul, vrand -nevrand, ceea ce a fost  un pic  obositor pentru copii, mai ales ca pentru a ajunge la capatul de jos al trenuletului ai de urcat un versant intreg de munte.














Intrarea in parc costa cam 23 de Euro / adult. Peste tot se poate plati cu cardul, inclusiv in interiorul parcului.

site oficial: www.np-plitvicka-jezera.hr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu