La cules de viorele în pădurea Tunari





În acest weekend pădurile de pe lângă Bucureşti abundă de viorele. La început le-am zărit din mersul grăbit al maşinii pe şoseaua de centură. 










Am ales pădurea Tunari pentru a face plimbarea împreună cu Corina, Sandi, Andra şi căţelul familiei lor, Bechi. Din păcate intrarea pe care am ales-o din Soseaua Pipera-Tunari este plină de gunoaie şi spre deosebire de alte păduri acestea nu s-au terminat deşi picioarele ne cam obosiseră de atâta mers. este adevărat că am urmat o cărare prin spatele cartierelor rezidenţiale din zonă.







Am cules o mulţime de flori, deşi niciodată nu-s destule.








Spre marea mea bucurie am găsit şi mult râvniţii ghiocei - foarte trecuţi majoritatea. Totuşi, sunt primii ghiocei pe care i-am găsit în pădurile de pe lângă Bucureşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu