Miei si iezi buni de îmbrăţişat


Am facut astăzi o excursie care nu a fost planificată cu mult timp înainte, aşa cum sunt altele, menţionate deja pe blog şi care îşi aşteaptă rândul. Ideea ei a apărut oarecum spontan, în conversaţiile mele cu colegele de la birou. Astfel am ajuns la părinţii Mihaelei, în satul Iedera de Jos, Moreni, aşezat între Floreşti şi Târgovişte. Pentru cine nu ştie, Mihaela este colega mea.





Preferatul nostru





Obiectivul a fost clar stabilit: mieii care au tot apărut în ogradă, unul după altul. Ultimul venit avea trei zile şi a fost bineînţeles preferatul tuturor. Copii au fost înebuniţi să le cheme la mâncare, ba tărâţe, ba grăunţe iar în final deliciul suprem - pâine uscată dată din mână.











Dacă cei mari plecau din când în când din ograda animalelor, făcându-şi de lucru şi în altă parte, Eva (care acum are 2 ani şi două luni) a fost cel mai greu de scos dintre oi.





























Proaspăt ouate, adunate de copii




Un alt deliciu pentru copii a fost să caute ouă prin cuibar sau chiar să aştepte găinile să se ouă.








Apoi am plecat în vecini să vedem nişte iezi. 

Au fost uimitori prin diversitatea mare de culori pe care le aveau, nu păreau doi la fel, cu mutriţe adorabile şi blăniţă curată deşi cam mirositoare. Două capre fătaseră de curând şi  au fost scutite de programul de păscut.



   


Totul s-a petrecut într-o frumoasă zi de duminică în care soarele cald şi strălucitor ne-a spus mereu că primăvara mult aşteptată a sosit. Am plecat din Bucureşti de dimineaţă. cât am putut de repede într-o zi în care copiii nu merg la şcoală şi trebuie lăsaţi să doarmă cât mai mult, adică pe la 9:30 şi am ajuns la Iedera puţin după ora 11 iar pe la 3:30 am plecat către casă. 


Iată aşadar o idee excelentă pentru oricine vrea să ofere copiilor o altfel de experienţă. Dacă nu aveţi rude la care să mergeţi, întrebaţi-vă colegii sau prietenii şi probabil veţi găsi o variantă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu