Gradina Botanica la mijlocul lunii aprilie


Banuiesc ca mereu se găseşte câte ceva frumos de văzut în Grădina Botanică din Bucureşti. Totuşi, la mijlocul lui aprilie este deosebită prin florile de primăvară care înfloresc în toate colţurile ei: magnolii, ploaia de aur, multe narcise şi unele soiuri de lalele. 


Am găsit răţuşte pe lac, peşti care se înghesuiau la pâinea aruncată în apă de copii, broaşte ţestoase în zona de pădure mediteraneană, am alergat prin labirintul de buxus ( in stanga serelor).
Îmi amintesc de când copiii erau mai mici că era una din destinaţiile noastre preferate de week-end întrucat din cauza taxei de intrare nu este la fel de aglomerat ca celelalte parcuri publice, iar vara este foarte umbros. Totuşi de când am crescut copiii îşi doresc de celel mai multe ori ca în parc să aibă un loc de joacă cu topogane. Aici nu găsiţi decât un nisipar.


Labirintul de buxus din Gradina Botanica


Broasca testoasa in Gradina Botanica


Am mai scris despre Gradina Botanica si cum am vazut-o la inceputul lunii mai aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu