Parcul Trivale, Pitesti




Am ajuns sa ne plimbam prin Parcul Trivale după ce am vizitat Poiana Narciselor din Negraşi

Parcul este amenajat la intrarea în Pădurea Trivale şi are aerul unei păduri sălbatice străbătută de alei. Am avut la început temerea că nu vom găsi promisele tonete de îngheţată cu care am motivat copiii care începuseră să obosească. 




Dar le-am găsit la momentul potrivit cât să ne şi plimbăm. Am găsit chiar şi vată de zahăr pe alese din patru culori, o ofertă vastă de floricele sărate şi dulci, chiar şi nişte bulgări de floricele roz, glazurate, de care măncasem în copilărie, sau măr copt în glazură roşie de zahăr, dar pe care nu am avut curaj să îi cumpăr pe motiv că nu ştii în ce condiţii au fost făcute, of ...


Locul de joacă pentru copiii pe care l-am întîlnit în zona centrală a parcului este destul de vechi, dar copiii s-au delactat cu niste masinuţe cu acumulatori cu care s-au tot învârtit pe acolo. 3 lei 5 minute.


 
 Nu pot spune ca merita un drum special pana la Pitesti, dara daca esti in zona este dragut de vizitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu