Herghelia Jegalia

Aleea de intrare principala


Herghelia Jegalia se află în Judeţul Călăraşi, în comuna Perişoru la 122 de km de Bucureşti. Se iese de pe Autostrada Soarelui la Drajna iar de acolo mai sunt vreo 10 km pe drumul vechi către mare.

Herghelia Jegalia







Am ajuns aici la recomandare celor de la Herghelia Dor Mărunt  care ne-au spus că mulţi cai de la ei au fost trimişi dincoace şi că s-au făcut multe investiţii şi amenajări pentru un concurs internaţional care a avut loc acolo. Am considerat deci că fiind în zonă merită văzută.

Arena de concurs





Herghelia dispune într-adevăr de un spaţiu foarte generos, grajdurile unele renovate, un manej foarte mare acoperit precum şi o arenă de competiţie (să-i spun aşa) cu tribună frumoasă.









Am fost conduşi să vedem grajdurile cu armăsari. Chiar nu am văzut cai mai înalţi decât aştia. Toţi erau de mare rasă şi fiecare îşi avea plăcuţa cu predecesorii săi la intrare.






Am mai văzut mânjii - atât de mărişori însă încât noi nu ne-am fi dat seama.
Natura este frumoasă, aerul curat, aleile frumoase, să te tot plimbi. Este recomandat să fie vizitată dimineaţa. Şi ei au o pauză de prânz generoasă. 

Intrarea a costat 10 lei pentru adulţi. Copiii au intrat gratuit.

Despre Herghelia Jigalia pe www.hergheliidestat.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu