43 de zile de vacanţă şi o mulţime de amintiri


Am încheiat cea mai lungă vacanţă pe care am avut-o vreodată. Acum ne bucurăm să fim iar acasă. Ni se pare grozav de bine iar copiii sunt fericiţi la culme printre lucrurile pe care nu le-au văzut de atâta timp. Cleo (căţeluşa noastră care a stat la bunici tot timpul ăsta) ne-a lipsit mult şi acum ne bucurăm să fim iar împreună. 

Ne-am umplut o masă întreagă cu lucrurile pe care le-am adunat din vacanţă. 




Avem miere cu lămâi mici sau căpşuni şi prosoape de bucătărie decorate cu măsline din Thassos
avem pietricele culese de pe frumoasa Marble Beach din Thassos
icoane şi vederi de la Meteora
puşculiţe cu AC Milan în formă de trulli şi magneţi din Alberobello
săpunuri în formă de jumătăţi de lămâi de pe Coasta Amalfi
marionete Pinochio de la Roma
calendare cu Toscana de la Florenţa
din păcate nu avem nici un turn înclinat din Pisa :-(
şepci şi rucsaci Ferrari de la Muzeul Ferrari
Tudor are un tricou original cu Messi, fetele câte un creion uriaş şi câţiva magneţi cu FC Barcelona
fetele au rochii de flamenco de la Barcelona
multe pungi de jeleuri de la Muzeul Bomboanelor Haribo de lângă Cannes
săpunuri cu lavandă de  Provence - de la o benzinărie de lângă Marseilles :-)
măşti veneţiene, evantaie de dantelă şi bijuterii din sticlă de Murano din Veneţia
completate de o mulţime de albume şi cărţi

O parte vor fi oferite cadou familiei şi prietenilor împreună cu poveşti din toate aceste locurile pe care ne-am bucurat să le vedem.

Până la călătoria următoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu