Disneyland - bine de stiut

Noi am alocat anul acesta 3 zile pline de petrecut in parc (2 in Disneyland si 1 la studiouri) si am mai fost acum 4 ani.
De data asta am ales sa stam la Explorers, unul din hotelurile partenere, aflat la 4 km. Acum 4 ani am stat la Santa Fe.  Am ales Explorers pentru topogane de apa si piscina pentru copii. Hotelul insa este vechi, murdar in buna masura, in special in locurile comune, farfuriile au urme de mancare pe ele sau sunt lipicioase, mancarea cam proasta - ceea ce am patit de altfel si la Santa Fe. Cum sunt oricum pline ochi, nu se straduieste nimeni prea mult, in nici unul din ele.



In Disneyland gasesti in majoritate dulciuri, pizza, fast food. Exista insa Garden Plazza, daca vrei mancare sanatoasa si de calitate, de tip bufet cu salate, legume, pulpe de pui sau jambon bun pentru copii, supe crema - cateodata buna, cateodata nu - deserturi gustoase, fructe. Restaurantul este elegant si este bine sa-ti faci rezervare de pe o zi pe alta, fiind destul de solicitat. Altfel trebuie sa stai la coada pana se elibereaza o masa. Se afla la capatul strazii americane, un pic in dreapta. Bufetul pentru adulti este 26 Euro si pentru copii cam 15, fara bauturi.
Noi nu am incercat, dar exista restaurantul Cenusaresei, dincolo de castel, unde imi inchipui ca mananci cu printese pe langa tine, masa pentru un adult este 60 Euro.







In Studiourile Disney am mancat la restaurantul lui Remi - tot cam pretentios dar nu chiar asa de scump. Ni s-a parut insa o experienta grozava in sine. O salata aperitiv, fel principal si desert pentru un adult cost cam 40 de Euro.




Cozile la atractii sunt la ordinea zilei. Toate atractiile au timpul de asteptare afisat asa ca poti decide daca stai sau cauti altceva. Cele mai mari sunt de 60-80 minute, la Ratatuille (o data am vazut-o si de 120 min) iar majoritatea atractiilor frumoase pentru copii, Peter Pen, Pinochio, Alba ca Zapada, Cescutele,  Elefantii au cam 30-35-45 min de stat la coada in picioare. Singurele momente mai relaxate sunt dimineata curand dupa ora 10 cand astepti doar 10-15 minute. Atractiile de copii mai mici sunt parca mai rapide. Totusi, in timp, uiti cat ai stat la coada si ramai doar cu experientele traite.

Imediat dupa intrarea in parc puteti inchiria carucioare pentru copii. Costa 15 Euro/zi. Noi am regretat ca nu l-am adus pe al nostru de acasa, desi la 3 ani si jumatate, Eva nu il mai foloseste, insa pentru copii este obositor si sa stea atata la cozi in picioare, si sa mai si mearga pe jos de colo - colo.

Desi vara parcul este deschis pana la ora 23, pe la 20 multe atractii se inchid. Noi am preferat sa sarim somnul de pranz sau sa il facem in carucior, altfel te alegi cu mai nimic din zi. Data trecuta am fost la inceputul lui septembrie si parcul se inchidea la ora 18.

Cam asta ar fi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu