Domeniul Dracula Danes


Am vrut sa ne organizam un concediu in Sighisoara in vacanta de o saptamana a copiiilor din luna noiembrie (2012). Am ales sa stam la Domeniul Dracula Danes pe care il mai vizitasem cu copiii intr-o excursie de o zi din Busteni.












Domeniul este grozav pentru copii pentru ca au o mini gradina zoologica - ideala pentru timpii scurti inainte sau dupa cate o masa, inainte de culcare. Au acolo gaini, porumbei, capre, purcelusi, vaca scotiana, struti si pauni care i-au incantat mult pe copii.


 Grajdurile sunt bune de vizitat caci sunt cochete iar calutii si poneii au muzica ambientala tot timpul.
Poneii pot fi calariti de cei mici iar copiii un pic mai marisori pot face cursuri de echitatie. Tudor si Maria au avut zilnic cate o sedinta si au fost foarte incantati. Chiar si ingrijirea cailor este dragut de vazut.
Locul de joaca este cam vechi si neatractiv, dar asta nu prea conteaza.


Din Danes am facut o multime de excursii in Sighisoara, Salina Praid, Biserica fortificata din Biertan, catre Castelul Bethlen (pe care l-am gasit inchis din pacate). Planificasem sa vedem biserica fortificata din Viscri dar nu am mai ajuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu