Gura Portitei

Gura Portitei poate fi vizitata intr-o excursie din zona Constanatei dupa ce v-ati plictisit de plaja din fata Hotelului si vreti sa vedeti ceva nou.


Mergeti cu masina pana in localitatea Jurilovca de unde pleaca salupe care va traverseaza Lacul Golovita pana la Gura Portitei. Locul este deosebit prin faptul ca in afara de o plaja frumoasa unde copiii se pot bucura de joaca, natura lacului aduce a Delta. Stuf din plin, mici insule, casute acoperite cu stuf, pasari "exotice" pentru noi. Am inchiriat o hidrobicicleta si ne-am invartit incoace si incolo pe  micile canale printre stuf.

Noi am fost in 2007,  asa ca nu mai tin minte detalii despre cum a fost mancarea la restaurant. Stiu ca au si cazare disponibila pentru a petrece mai mult timp acolo.
Am luat salupa inapoi pe inserat si ne-am bucurat de un apus de soare superb.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu