Portugalia, Cascais, Lisabona, Algarve

Cabo da Roca
A fost prima vacanta in cinci! Eva avea atunci doar 5 luni, Maria 5 ani, Tudor 7 ani. Se intampla in iunie 2011.
Evident am fost cu avionul, in aeroport am inchiriat o masina pentru toata perioada, am avut nenumarate bagaje - care au fost departe de a incapea in portbagajul masinii rezervate, insa noroc ca oamenii ne-au dat pentru 10 euro in plus un monovolum si abia atunci am mai stat de vorba.
Palatul Monserrate, Sintra
Prima saptamana am petrecut-o in Cascais, o statiune in apropierea Lisabonei de unde am vizitat



  • Cabo da Roca - unde copiii au primit certificate ca au fost in cel mai vestic punct al Europei
  • Sintra - Palatul si gradina Monserrate si Palatul Pena, neinchipuit de frumoase
  • Gradina Zoologica din Lisabona in mijlocul orasului, cu spectacole de acrobatii de delfini si multe, multe animale
  • Un tur cu tramvaiul vechi prin Lisabona - unele strazi sunt atat de inguste incat ai impresia ca oricine ar fi pe trotuar ar fi strivit de cladire
  • Oceanario de Lisboa - unde uneori ai impresia ca intri in mare ca sa vezi pestii

Palatul Pena, Sintra

  • Telegondola  - de langa Oceanarium, te duce pe deasupra raului urias Tagus care se varsa in Oceanul Atlantic si poti admira podul Vasco da Gama care are o lungime de 17,2 km
  • O excursie in Coimbra - unde am studiat pentru o vreme in studentie si unde exista un minunat muzeu pentru copii - Portugal dos Pechenitos cu cladiri reprezentative si case in miniatura cat sa poata fi escaladate de copii



DIn gradina palatului Monserrate






Lisabona din Castelul Sao Jorge
Gradina Zoologica
Oceanarium de Lisboa


Paunii sunt liberi in curtea Castelului Sao Jorge
Din Castelul Sao Jorges

Coimbra, Portugal dos Pequenitos cu Maria la fereastra
Marina din Vilamoura

Ne-am mutat apoi in Villamoura, Algarve, sau sudul Portugaliei, unde de cum am ajuns am hotarat sa ne amanam plecarea spre casa cu inca o saptamana.

Acolo, plaja, piscina, excursii pe toata coasta, marine, grote, ape verzi, stanci in ocean,

  • Expozitia de sculptura in nisip de la Pera - copiii au fost incantati sa-si gaseasca personajele preferate din desene animate - Hello Kitty, cele din Madagascar, etc
  • piata de peste din Olhao
  • Pedras del Rey - un sat turistic in rezervatie
  • O excursie in Sevillia, Spania - cum afara erau 40 de grade nu am indraznit sa ne dam jos din masina decat pentru un tur cu autobuzul galben, varianta cu aer conditionat
  • Cel mai mare parc de distractii cu topogane pe apa  - prea ocupati pentru a face poze
  • si iar plaje, apusuri de soare


Gradina de lamai

Praia da Rocha


Excursie la grote

Expozitia de sculptura in nisip de la Pera



Lagos, Dona Ana

Apus de soare la Cabo Sao Vicente








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu