Gura Humorului si Manastirea Voronet


Am facut o escala in Gura Humorului pe drumul dinspre Maramures catre Bucuresti caci am vrut sa vada copiii o biserica pictata. Nu mai vazusera niciodata. Desigur Voronet a fost obiectivul nostru.
















Am cumparat o carticica cu poze chiar la intrarea in manastire si astfel au avut ce sa caute pe acolo. Au privit totusi pictura recunoscand ca asa ceva nu au mai vazut. Cred insa ca o singura biserica a fost de ajuns pentru ei.




Despre Gura Humorului, nu am gasit altceva spectaculos pe acolo. Dar am stat la o pensiune neasteptat de frumoasa,. Hildes' residence. La micul dejun in dimineata in care eram doar noi in pensiune ne-au facut un bufet chiar pe masa noastra cu produse de casa, inclusiv placinta calda cu branza. Bucataria lor ne-a surprins in multe feluri. Au si o curte imensa cu o livada frumoasa in deal.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu