Cabana Piatra Arsa, Bucegi

Am incercat sa ajungem cu masina la Babele, pe care pleaca din Sinaia catre Pestera. La un moment dat se bifurca si acela este drumul. Din pacate nu este inca astfaltat iar pana la Babele nu este practicabil decat cu masini foarte mari. Ne-am straduit insa sa ajungem pana in zona Cabanei Piatra Arsa. Spun in zona intrucat nu ne-am apropiat prea tare de cabana. Erau destul de multe masini parcate iar noi ne doream liniste. 







Peisajul alpin este destul de sarac. Doar jnepeni, care insa formeaza niste cercuri simpatice pe intinderea de iarba. Am gasit flori dragalase despre unde care ne intrebam cum de cresc in conditii asa de vitrege - vezi cel din crapatura stancii.






Ne-am multumit sa urcam pieptis un deal, ca sa vedem ce e dincolo de el si asta a fost cam tot. Ne-am intors multumiti mai mult cu doza de aer curat pe care am luat-o.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu